Εγγύηση
Η εταιρεία κάνει κάθε δυνατή προσπάθεια να παρέχει υπηρεσίες υψηλής ποιότητας αλλά παρόλα αυτά δεν ευθύνεται για τυχόν λάθη σε τιμές και χαρ/κά προϊόντων και δεν μπορεί να εξασφαλίσει, ότι δεν θα υπάρξουν διακοπές λειτουργίας της ιστοσελίδας ή «ανθρώπινα» λάθη κατά την ενημέρωση / αναγραφή της τιμής ενός προϊόντος. Για την ασφάλεια και την αποτελεσματικότητα των αγορών σας καλούμε εφόσον διαπιστώσετε ότι κάποιο προϊόν προσφέρεται σε ασυνήθιστα χαμηλή ή υψηλή τιμή σε σχέση με την αγοραία αξία του, πριν προχωρήστε στην παραγγελιά του να επικοινωνήστε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο 2410 571913 ή μέσω της φόρμας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του δικτυακού τόπου info@karamanolis.gr. Επίσης σας συνιστούμε πριν προβείτε σε αγορές από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα να επισκεφτείτε την ενότητα βοήθεια & όροι χρήσης και ειδικά την παράγραφο «Οδηγός Αγορών», οπού θα βρείτε χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με τη διαδικασία και τον τρόπο αγοράς προϊόντων
Υπαναχώρηση / Επιστροφή – Αντικατάσταση Προϊόντων
Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάσταση τους α) σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της εταιρείας πουλήθηκαν λανθασμένα προϊόντα ή προϊόντα κακής και ελαττωματικής ποιότητας (λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή, κατεστραμμένα κατά την μεταφορά ή με κακή συσκευασία) και β) σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες υπήρξε πρόβλημα / πραγματικό ελάττωμα στο προϊόν (λειτουργίας ή ποιότητας)..Η ευθύνη της εταιρίας περιορίζεται στην αντικατάσταση του προιόντος,μόνο όταν έιναι ελλατωματικό κατά την αγορά του.(μετά από παρατήρηση του πελάτη και τη σύμφωνη γνώμη της εταιρίας μας,και εφ'όσον δεν έχει προηγηθεί κακομεταχείρηση ή δεν ακολουθήθηκαν οι οδηγίες χρήσης/συντήρησης μας).Σε κάθε περίπτωση και για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις το ανώτατο χρονικό περιθώριο επιστροφής για αντικατάσταση δεν δύναται να παραταθεί πέραν των 7 ημερολογιακων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.Επιπλέον, για όλες τις περιπτώσεις θα πρέπει το προϊόν προς αντικατάσταση-επισκευή να συνοδεύεται απαραίτητα με την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς. Για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις τα προς αντικατάσταση-επισκευή προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές και η συσκευασία τους να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν και να είναι σε άριστη κατάσταση, μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ). Πριν από κάθε επιστροφή συνίσταται να προηγηθεί συνεννόηση με το Ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρείας. Σε κάθε περίπτωση η επιστροφή και αντικατάσταση είναι εφικτή υπό τις κάτωθι προϋποθέσεις: επικοινωνήσετε την ίδια μέρα ή την επομένη εργάσιμη ημέρα με το Ηλεκτρονικό Κατάστημα το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί το προϊόν συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα, που αποδεικνύουν την συναλλαγή (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ) Σε περίπτωση που δεν επιστραφούν εντός 20 ημερών τότε η εταιρείας δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή και την αντικατάσταση.
ΜΟΝΟ η 1η επιστροφή είναι δωρεάν από την εταιρία εφόσον το προιόν είναι ελαττωματικό ή σπασμένο. Σε περίπτωση αλλαγής προιόντος (αν δεν άρεσε το προιόν)τα εξοδα επιβαρύνουν τον πελάτη.
Στα προϊόντα τροφίμων όπως τα κουφέτα και τα ζαχαρώδη επιστροφές δεν γίνονται δεκτές εξαιτίας της ευαισθησίας των προϊόντων, καθώς τα προϊόντα αλλοιώνονται.
Ακύρωση Παραγγελίας
Ακύρωση της παραγγελίας δύναται να γίνει στις κάτωθι περιπτώσεις : Πριν ολοκληρωθεί η παραγγελία, κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας της παραγγελιάς μπορείτε να πατήσετε το κουμπί «Ακύρωση» που βρίσκεται κάτω αριστερά στην οθόνη σας. Κάνοντας «κλικ» σε αυτό διακόπτεται αυτόματα η διαδικασία παραγγελιάς. Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν μπορείτε να καλέστε το 2410 571913 και ένας συνεργάτης μας θα αναλάβει την ακύρωσή της παραγγελιάς σας. Μετά την παραλαβή του προϊόντος, καλέστε μας στο 2410 571913 ή επικοινωνήστε μέσω της φόρμας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του δικτυακού τόπου, εξηγώντας το λόγο που επιθυμείτε την ακύρωση της παραγγελιάς. Ένας συνεργάτης μας θα σας εξυπηρετήσει άμεσα και θα σας ενημερώσει για όλες τις επιλογές σας.
Τρόποι Αποστολής
Οι αγορές & αποστολές μέσω της ιστοσελίδας μας γίνονται με βάση τον παρακάτω πίνακα. Επιστροφές γίνονται δεκτές εντός μίας εβδομάδας,με την έννοια της αλλαγής ή της πίστωσης του ποσού για μελλοντική αγορά,και μόνον εφόσον τα προιόντα δεν έχουν χρησιμοποιηθεί. Το κόστος επιστροφής η΄αλλαγής εμπορευμάτων επιβαρύνουν τον πελάτη. Για παραγγελίες με κόστος μεγαλύτερο από 150€ τα μεταφορικά είναι δωρεάν.
Γενική Ταχυδρομική |
Ελλάδα Χερσαίες Περιοχές |
Ελλάδα Νησιά |
---|---|---|
Διάρκεια μεταφοράς πακέτου |
1 εργάσιμη(2 για τα νησιά) |
2 εργάσιμες |
Τρόποι πληρωμής |
αντικαταβολή,paypal,έμβασμα,πιστωτική κάρτα
|
αντικαταβολή,paypal,έμβασμα,πιστωτική κάρτα |
Χρέωση |
3,24 € +ΦΠΑ μέχρι 4 κιλά / 5,40 € +ΦΠΑ μέχρι 10 κιλά / +1,08 € +ΦΠΑ/κιλό μέχρι 15 κιλά |
3,78 € +ΦΠΑ μέχρι 4 κιλά / 5,94 € +ΦΠΑ μέχρι 10 κιλά / +1,08 € +ΦΠΑ/κιλό μέχρι 15 κιλά |
Χρέωση αντικαταβολής |
2,16 € + ΦΠΑ |
2,16 € + ΦΠΑ |
Δωρεάν αποστολή |
για παραγγελίες άνω των 150 € |
για παραγγελίες άνω των 150 € |
Εταιρία μεταφοράς |
Γενική Ταχυδρομική |
Γενική Ταχυδρομική |
Αποστολές |
Χρέωση |
---|---|
Λάρισα, Βόλος, Τρίκαλα, Καρδίτσα, Βέροια, Κοζάνη |
5,00€ |
Αθήνα παραλαβή από Γραφεία Κιούση |
5,00€ |
Αθήνα Διανομή |
15,00€ |
Υπόλοιπη Ελλάδα / Νησιά |
5,00€ + έξοδα μεταφόρτωσης 7,00€ |
Δωρεάν αποστολή |
για παραγγελίες άνω των 150 € |
Δεν υπάρχει δυνατότητα πληρωμής με αντικαταβολή σε περίπτωση επιλογής μεταφορικής.
Τρόποι Πληρωμής
Μπορείτε να πληρώσετε την παραγγελία σας με τις παρακάτω μεθόδους:
- αντικαταβολή
- τραπεζικό έμβασμα
- EUROBANK GR4102601580000320200143505
- ALPHA BANK GR5001403070307002002001541
- ΕΘΝΙΚΗ GR0401108830000088344014688
- ΠΕΙΡΑΙΩΣ GR9001726140005614035643750
- πιστωτική κάρτα